28 Şubat 2013 Perşembe

BAĞIŞIKLIK SİSTEMİ İÇİN ŞİFALI BİTKİLER


Dr. Ömer coşkun bizzat kendisinin hazırlayıp sundu hastaların dilinden programında bağışıklık sisteminin önemine dikkat çekti. Modern tıp ile bitkisel tedavi yöntemi olan fitoterapinin ayrı fakat birbirleriyle uyum içinde olduğunu dile getirdi.

Dr. Ömer Coşkun; “vücudumuzda mevcut sistemlerden biride bağışıklık sistemidir. Diğer adıyla immün sistemdir. İmmün sistem başta, timüs olmak üzere lefim sistemi dâhil bir çok organı ilgilendiren, mikroplara karşı direnç sağlayan, intihaplara karşı tedbir alan çok güzel, çok önemli bir sistemdir. Bazen vücuttaki hücreler yeterli üretilmediği için ya da ihtiyaç duyduğu maddeleri alamadığı için bu bağışıklık sistemi yavaşlar, bazen de anne karnında problemler başlayabilir. Örnek veriyorum bir çocuk devamlı grip, nesle, öksürük aksırık şikâyetleriyle rahatsız oluyor, doktora götürülüyorsa ilk bakılması gereken sistem bağışıklık sistemidir. Yapılan kan tahlilinde lökositlerin 4 bin ila 10 bin arası olması gerekir. 4 binden az olmaması gereken beyaz kan hücreleri diğer adıyla lökositler 2500 değerinde ise bu en küçük bir mikropta bile sıkıntı yaşayabilirsiniz demektir.” Dedi.

“Bağışıklık Sisteminin Kuvvetlenmesi İçin Şifalı Bitkiler Yeter”
Peki, hücrelerin normale gelmesi için ben bir doktor olarak, bir hücre uzmanı olarak ne yapıyorum? En basit anlamda çin geveni bitkisinin bulunduğu bir çay tavsiye ediyorum. Ayrıca bu çayın içinde oğul otu, kuşburnu, hibiskus bulunmakta. Bu çay sabah akşam 1 bardak sıcak suda alınacak %100 doğal bir çay. Tabi ki doktor arkadaşlar kortizon verebilir. Çeşitli ilaçlar verebilirler. Her zaman bu ekranlardan aynı şeyi haykırıyorum, kimsenin ilacına, doktoruna karışmıyorum. Hastanesine, kontrolüne karışmıyorum. Herkes modern tıpla tamamlayıcı tıp arasındaki farkı artık anlamalı. Tamamlayıcı tıpta insanlara fitoterapi; diğer adıyla bitkilerle tedavi uygulanmakta.”


HABER: Çağrı SARIER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder