8 Şubat 2013 Cuma

BÖBREK NAKLİ İLE HAYATA DÖNDÜ


Erzurum'da 3 yıldır diyaliz tedavisi gören üç çocuk babası Hüsamettin Baş, Atatürk Üniversitesi Organ Nakli Uygulama ve Araştırma Merkezi'nde yapılan böbrek nakliyle yeniden hayata tutundu.

Rize Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde beyin kanaması nedeniyle beyin ölümü gerçekleşen 51 yaşındaki Yusuf Kar'ın böbreklerinden biri, özel araçla Erzurum'a getirildi.

Yakutiye Araştırma Hastanesi'nde, Sağlık Bakanlığı tarafından listede ilk sıralarda yer alan hastaların tahlilleri yapıldıktan sonra Tortum ilçesinde yaşayan 3 çocuk babası Hüsamettin Baş'ın böbrek nakli için en uygun hasta olduğu belirlendi. Organ Nakli Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü Doç. Dr. Bülent Aydınlı başkanlığındaki ekip tarafından başarılı bir şekilde yapılan ameliyatla, Baş yeniden hayata tutundu.

Sağlığının çok iyi olduğunu söyleyen Baş,  ''Hasta olduğumu hiç hissetmedim. Çok sinsi bir hastalık. Burada yapılan nakille yeniden sağlığıma kavuştum. Ben nakille dünyaya yeniden geldim. Artık dünyaya bakış açım çok farklı'' diye konuştu.

Kaynak: Ajanslar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder