19 Şubat 2013 Salı

DOKTOR ÖMER COŞKUN'DAN İŞ ARAYANLARA AÇIK DAVET



Kendisinin hazırlayıp sunduğu “Hastaların Dilinden” programında Yrd. Doç. Dr. Ömer Coşkun önemli bir hususa dikkat çekti. Türkiye’de işsizlik sorunlarının artmasının altını çizen Dr. Ömer Coşkun, ev hanımlarını ve öğrencileri şifalı bitkilerin mucizevî dünyasına tanıklık etmesi için davet etti. Bitkisel gıdalar hakkında ev hanımları ile tıp öğrencilerine kurs verme planlarından bahseden Dr. Ömer Coşkun, kurstan başarıyla ayrılanlara kendisinin finanse ettiği bir bayilik vermeyi düşünüyor. Yıllardır Türkiye’nin işsizlikle boğuştuğunu belirten Dr. Ömer Coşkun, alın size fırsat gelin öğrenin ve kazanın dedi.

Dr. Ömer Coşkun; “bıraksalar şu ülkede ekranlarda halk ilaçları kursu vereyim, kurs ya bütün ev hanımları toplanın ekrana size ben 20 günlük bir kurs vereyim her gün 2 saat dinleyin, not alın sonra gelin bir sınav yapayım, Milli Eğitim Bakanlığından da izin alalım. Size bir kurs belgesi dağıtayım sonra her biriniz gidin kendi bulunduğunuz sokakta, ilçede, ilde neyse yer açın. Orayı da ben finanse edeyim, kirasını vereyim, tabelamı asayım, vergi levhasını koyayım. Siz ne muhasebeciyle uğraşın, ne de başka bir derdiniz olsun. Hadi 800 lirada ayda maaş vereyim işsiz bir tane ev hanımı kalmasın bu ülkede. Benim hedefim bu. Yıllar var ki siz hanımların bu işi sahip çıkmasıyla avunuyorum. Dünyanın en büyük güçlerinden biri ev hanımlarıdır, ikinci büyük güç öğrenci hareketleridir, öğrencilerdir. Ey tıp öğrencileri Cerrahpaşalılar, Çapalılar, Hacettepeliler, Marmaralılar… Koşun ayda 800 lira burs veriyorum. Ne karşılığında, benim hastalarımla ilgilenme karşılında. Gelin hem staj yapın hem ayda 800 lirayı kazanın."diyerek bitkilere gönül vermiş herkesi iş yapmaya davet etti. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder