13 Şubat 2013 Çarşamba

EGZAMAYI ŞİFALI BİTKİLERLE YENDİ !




On  yıldır egzama hastalığı ile mücadele eden 32 yaşındaki Ceyda Güraslan, şifalı bitkiler sayesinde eski sağlığına kavuştu.

Egzama...Çeşitli nedenlerle ortaya çıkan ve deride kızarıklık, şişme, veziküller, kaşıntı gibi belirtilerle görülen daha çok psikosomatik nedenli deri hastalığı. Bu hastalıktan kurtulmak isteyen 32 yaşındaki Ceyda Güraslan, modern tıbbın bütün imkanlarından faydalanmış. Ancak ne yaptıysa sonuç alamamış. Ta ki,  Dr. Ömer Coşkun'la tanışıncaya kadar.

Ceyda hanım,  "Ömer beyi annem izliyordu. Konuşmaları bize güven verdi. Sonuçta bitkilerin bir gerçeği var doğrusu. Bir de insan o kadar çaresiz kalıyor ki. Ben artık ağlıyordum acıdan. Bir denemenin zararı olmayacağını düşündüm" diyor.

Dr. Ömer Coşkun'un bitkisel yöntemlerini 5 aydır uyguladığını söyleyen Ceyda Güraslan, memnuniyetini şu sözlerle ifade ediyor:

"Görsel olarak çok değiştim. Tenimin rengi açıldı. Morarıyordu artık kaşınmaktan.  Kaşıntılarım artık eskisi kadar sık olmuyor.  Vücudumdaki kızarıklıklar geçti. Kollarımda çok fazlaydı. Kol içlerim çok kötüydü. Şimdi cildim kendini yeniledi. Ömer Beye çok teşekkür ediyoruz".

Kaynak: http://www.dogadanhaber.com/haber.php?id=3237

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder