14 Şubat 2013 Perşembe

GÜRCİSTAN'DAN ŞİFA BULMAK İÇİN GELDİ





Kalp ve şeker hastası olan Gürcistanlı Zarnişan Seidova, şifalı bitkiler sayesinde eski sağlığına kavuştu. Seidova, şimdiki hayatından oldukça memnun.

Gürcistan'da yaşayan 53  yaşındaki Zarnişan Seidova, kalp ve şeker hastalığı nedeniyle uzun yıllar sıkıntılı bir yaşam sürdü. Tıbbın bütün imkanlarından faydalanan Seidova, kendini çaresiz hissettiği bir anda Dr. Ömer Coşkun'la tanıştı.

Daha önce, sinirlilik, bayılma ve çarpıntı gibi şikayetleri olan Zarnişan Seidova, kullandığı ilaçlara rağmen şifa bulamadı. Son çare olarak Dr.ömer Coşkun'un şifalı bitkilerini kullanan Seidova, şimdi sağlıklı bir yaşamın keyfini sürdüğünü söylüyor.

Seyidova,  "Şifalı bitkileri kullandım. İyileştim. Çok fayda gördüm. Bizi gören bütün Gürcistan, merkezinize gelmek istiyor. Uykularım düzene girdi. Vücuduma canlılık geldi. Şekerim 150 civarında.  Sakinleştim. Kalbimdeki ve kolumdaki ağrılar geçti. Kalp çarpıntılarım artık olmuyor. Allah, Ömer Beyden razı olsun. Onun bitkilerini kulandım ve şimdi çok iyiyim. Allah uzun ömür versin."

Kaynak: http://www.dogadanhaber.com/haber.php?id=3240


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder