13 Şubat 2013 Çarşamba

KALP VE PROSTAT SIKINTILARI GERİDE KALDI



Kalp ve prostat sorunları yaşayan 52 yaşındaki Hamza Tüfekçi, bitkisel tedavi yöntemleri ile sıkıntılarını geride bıraktı.

Kocaeli'nde yaşayan Hamza Tüfekçi  sıkıntılarını şöyle anlatıyor:  "kalbimdeki sıkıntı sürekli bir titreşim olmasıydı. Vücudumun her yanında sanki bir bir telefonun titremesi gibi titreme oluyordu. Bu sıkıntı arada bir oluyordu. Ben de pek üzerinde durmadım. Hastaneye gitme gereği görmedim. Yaklaşık beş ay önce bu sıkıntım daha da arttı. Sık sık olmaya başladı. Tüm vücudumda titreşimler gezmeye başladı. Kalbimde ağrılar olmaya başlamıştı. Uzun süren titreme kalbimde ağrılara neden oluyordu."

Ayrıca prostat sıkıntısı da çektiğini söyleyen Hamza bey, maddi sıkıntılar nedeniyle ameliyat olamamış. Hamza Tüfekçi, umutsuzluğa düştüğü bir sırada Dr. Ömer Coşkun ile tanışmış.  Hamza bey, bundan sonraki gelişmeleri ise şu sözlerle anlatıyor:

"Hanım, Ömer Beyi sürekli izliyordu. Bana ameliyat çok para şifalı bitkileri kullanalım, iyi gelirse para bizde kalır dedi. Ben de merkezinizi aradım ve derdimi anlattım. Bir buçuk aydır şifalı bitkileri kullanıyorum. Panax ve Prostat Seti aldım. Memnunum. Şuan rahatım, Allah'a şükür. Panax kullandıktan sonra vücudumdaki o titreşimler kayboldu. Çok nadir bazen oluyor ama o da hissedilecek gibi değil. Prostat Seti ile ağrılarım geçti. İdrar yaparken daha rahatım. Sık sık tuvalet olayı azaldı. Yanma olmuyor artık. Allah, Ömer Beyden razı olsun."

Kaynak: http://www.dogadanhaber.com/haber.php?id=3254

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder