9 Şubat 2013 Cumartesi

ŞİFALI BİTKİLERLE AŞIRI KİLOLARINDAN KURTULDU

Fazla Kilolarınız İle Vedalaşın
Resim yazısı ekle

İnce ve zarif bir görünüme sahip olmak belki de herkesin hayalidir. Ne var ki, hızlı tüketim ve yanlış beslenme nedeniyle bu çoğu zaman mümkün olmuyor. Bu da obeziteyi beraberinde getiriyor. Uygulanan diyetler, her gün yapılan düzenli egzersizler de bazen zayıflamak için yeterli olmuyor. İşte bu noktada doğanın bir mucizesi olan şifalı bitkiler devreye giriyor. Motahazeh Peik Malek de bu yolla zayıflamayı başaranlardan...

Almanya'da yaşayan 56 yaşındaki  Motahazeh Peik Malek  zayıflamak için her yolu denedi; ancak ne yaptıysa her seferinde hayal kırıklığı yaşadı.  Aşırı kiloları nedeniyle, "Ne istediğim kıyafetleri giyebiliyordum ne de hayatımdan keyif alıyordum. Hayattan aldığım keyif son bulmuş, yaşam kalitem düşmüştü" diyen Motahazeh Hanım, modern tıp yöntemlerinden ve yaptığı diyetlerden de  fayda görmemiş.

Motahazeh Hanım arzu ettiği sağlıklı hayata ise şifalı bitkiler sayesinde kavuşmuş. Yaptığı araştırmalar sonrasında Dr. Ömer Coşkun'un şifalı bitkileriyle tanıştığını anlatan Motahazeh Peik Malek, fazla kilolarından kurtularak adeta yeni bir hayata başlamış.

 Motahazeh Hanım şimdi; " Kilolarım ile birlikte hayatımdaki tüm engeller de kalktı. Şimdi gönlümce geziyorum ve hayatımı yaşıyorum" diyor.

Kaynak: http://www.dogadanhaber.com/haber.php?id=915

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder