13 Şubat 2013 Çarşamba

62 YAŞINDAKİ OSMAN FIRAT İÇİN HAYAT YENİDEN BAŞLADI


62 Yaşındaki Osman Fırat için Hayat Yeniden Başladı
ÖZEL RÖPORTAJ

62 Yaşındaki Osman Fırat için Hayat Yeniden Başladı. Hayat geri dönülmez bir yoldur. Yaşam mutluluklar kadar acıları da barındırır içinde. En güzel gülümsemelerin üzerine kara bir bulut gibi çöker acılar. Bazen hastalıktır, hayatın acılarını katan hayatımıza. Karanlığın ortasında yalnız kalırız. Çaresiz kalmışızdır. Artık çaresiz değilsiniz. Şifalı bitkiler sayesinde tedavisi olmayan hastalık yok. Merkezimize İstanbul'dan gelen 62 yaşındaki Osman Fırat umuda, dermana şifalı bitkilerle kavuştu. Osman Bey ile sağlığa uzanan bu yolda yaşadıkları üzerine konuştuk.

- Geçmiş olsun Osman Bey. Merkezimize kalp başta şeker, tansiyon, prostat şikayetleri ile geldiniz. Şifalı bitkilerden önce yaşadığınız bu sıkıntılardan biraz bahseder misiniz?

Osman Fırat "prostat 1995'den beri var. Böyle sık sık idrara çıkıyordum. Arda sırada kanama da oluyordu. Hastaneye gittim. Prostat olduğunu söylediler. Prostatımın 22 gram olduğu söylediler. Bana birkaç tane ilaç verdiler. Dediler bunları kullan çok rahatsız olursa, şikayetin artarsa gel bana dediler. İlaçların faydası olmadı.  Sık sık idrara çıkıyordum. Öyle gece oluyordu ki yedi sefer tuvalete kalkıyordum. Kesik kesik geliyordu. Bir zaman ameliyat dediler. Ben ameliyat olmadım. Çok para istediler benden. Ben emekliyim o kadar parayı nereden vereceğim."


- Şeker hastalığı nasıl teşhis edildi? Hastalığın farkına nasıl vardınız?

Osman Fırat "benim hanımda şeker vardı. Bir gün hanımla birlikte şekerimi ölçtüm. Yüksek çıkınca hastaneye gittim. Kontroller yapıldı. Şeker ve tansiyon değerlerim yüksek çıktı. Doktorlar beni uyardı. İlaçları kullanmazsam bir gün sabah yataktan kalkamazsın dediler. İlaçlar verdiler. İlaçların bir faydası olmadı. Halsizlik vardı. Ağzım kuruyordu. Çok su içerdim. Tansiyon çok yükseldiği zaman baş ağrısı yapıyordu. Tansiyonum 22'ye kadar çıkıyordu."

- Peki ya kalbinizde ne gibi sıkıntılar vardı?

Osman Fırat "kalbimde yürüdüğüm zaman ağrılar oluyordu. Ben doktora gittim. Testler yapıldı. Doktorlar sende ritim bozukluğu var dediler. İlaçların bir faydası olmadı. Çabuk yoruluyordum. Nefesim kesilirdi."

- Aynı zamanda hemoroid hastasısınız. Yaşadığınız bu sıkıntıdan da biraz bahseder misiniz?

Osman Fırat "hemoroid aşağı yukarı 2003'den beri var. Kaşıntı, kanama ile başladı. Beni rahatsız ediyordu. Doktorlar ameliyata gerek yok dediler. İlaçlar verdiler. Şikayetin artarsa gel dediler. İlaçları kullandım fayda etmeyince bir daha hastaneye gitmedim size geldim."

- Hayatınızı değiştiren bu mucize bitkilerle nasıl tanıştınız? Kullandığınız şifalı bitkilerin hastalıklar üstündeki etkisi ne oldu?

Osman Fırat "Ömer Beyin namını ben çok önceden gazetelerden duymuştum. Ben 62 yaşında adamım bilmem mi. Geldim ve şifalı bitkileri kullandım. Bitkiden çok fayda gördüm. Allah bin defa razı olsun. Daha bir ay bile olmadı bütün sıkıntılarım geçti. Şimdi temiz tertemiz…  Şekerim dengelendi. Şifalı bitkileri kullanmadan önce 170 olan şeker değerlerim 120'lere düştü. Ağız kuruluğum, sık idrara çıkma gibi şikayetlerim kalmadı. Halsizlik geçti. Tansiyonum da dengeli şu anda. 13-8 çıkıyor.

Kalbimde rahatladı. Eskiden kalbim sanki buzdolabı gibi donma yapardı. Göğsümün iki arası ağrı yapardı. Şimdi kalmadı. Merdiven çıkarken, yürürken çok rahatım. Şirinevler'den buraya yürüyerek geldim.

Prostat ve hemoroid şikayetlerim de kalmadı. Normal idrara çıkıyorum. Öyle bir yanma, sızı falan yok. Kanama ve memecikler de geçti. Bir ay içinde sanki sihirli bir değnek değdi bana. Bir mucize oldu. Ömer Beyden Allah razı olsun. İki yanağından da öperim. Allah uzun ömür versin."

Kaynak: http://www.dogadanhaber.com/haber.php?id=3257





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder